خانه / مقالات / بهبود رنکینگ در اجرای سئو سایت

بهبود رنکینگ در اجرای سئو سایت

seo وب سایت لینک گذاری

به وهله ای رسیده ایم که شما واقعا باید کاری را انجام دهید . گرچه سخت است ولی گرفتن PageRank بالا برای طراحی وبسایت باید جزو استراتژی زیاد مدت شما درسئو و بهینه سازی وب سایت باشد .


سئو

تنها راهی که طراحی سایت شما قادر است PageRank کسب نماید این است که لینک طراحی وب وب سایت شما در حداقل یک وب سایت که در حال حاضر دارای PageRank است قرار بگیرد ، این به این معناست که گرفتن یک تن لینک در طراحی وبسایت هایی که دارای PageRank صفر هستند به امتیاز وب وب سایت شما هیچ کمکی نخواهد کرد . در صورتی که قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب سایتی با PageRank شش می تواند به زودی طراحی سایت شما را به PageRank شش برساند چنانچه طراحی وب وبسایت شما بوسیله گـوگل از نظر سئو وب سایت نقد شده و دارای تعداد انبوه لینک به دیگر طراحی وب وبسایت ها نباشد .
پروسه ی افزایش پیج رنک طراحی سایت و seo وب سایت به طور مستقیم به کسب لینک بستگی دارد . کسب لینک به معنای قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب وبسایت های دیگر به طور طبیعی و یا از طریق خرید لینک است . ما هر دوی این مباحث را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد شما باید هرکدام از مطالب را بخوانید تا با مزیت ها و بدی های هر کدام از منظر سئو سایت سئو وب وبسایت آشنا شوید .
تگ عنوان ( title tag ) در بهینه سازی وب سایت

اولین با اهمیت ترین کار سئوکه باید بر روی صفحات خود انجام دهید تگ عنوان ( title tag ) است .
بسیاری از افرادی که از طریق منابع خارجی و یا ویرایشگر متن WYSIWYG مصرف می کنند قرار دادن تگ meta را که می تواند برای آن ها محبوبیت بسیاری در موتور های جستجو و مقوله seo سایت داشته باشد را فراموش می کنند .
فوائد مصرف از تگ های عنوان که در سئو وبسایت استفاده می شود حاوی ۳ بخش است :
۱ – کاربری که برای کلمه کلیدی شما جستجو کرده است در صورتی که عنوان طراحی وب سایت شما مثل جمله جستجو شده باشد لینک عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت معین (هایلایت ، پررنگ ، bold) شده مشاهده می نماید این به طور قطع می تواند تعداد کلیک برای طراحی وب وب سایت شما را ارتقا دهد نسبت به وقتی که از تگ عنوان مصرف نشده است .
۲ – باعث افزایش رتبه بندی ( ranking ) شما در موتور های جستجو خواهد شد .
۳ – به موتور های جستجو یاری می نماید تا بین صفحاتی که ممکن است شبیه هم باشند فرق قائل شود .

افزایش تعداد کلیک به واسط سئو

بهینه سازی وبسایت در موتور های جستجو فقط قرار گرفتن در رتبه های برتر صفحات اولیه موتور های جستجو نیست بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت انتظار دارید . چنانچه شما برای جمله ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، ی که کاربری جمله ” کلاه های ” را جستجو می نماید ، در صورتی که جمله جستجو شده در عنوان طراحی وب وب سایت شما موجود نباشد کاربر تفاوت بسیاری بین طراحی وب سایت شما دیگر طراحی وب وب سایت ها مشاهده نمی نماید .
در صورتی که عنوان طراحی وبسایت شما حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد ، کاربر با جستجوی کلمه کلیدی عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت پررنگ و معین ( bold ) مشاهده می نماید این به میزان بسیار بسیاری میل کاربر را برای مشاهده طراحی وب سایت/span> شما ارتقا می دهد .
اصلاح رنکینگ در اجرای سئو سایت

اکثر مردم معتقد هستند که عنوان طراحی وبسایت جایی است که باید نام تجاری و یا نام دامنه را ذکر کنند . این کاملا غلط است عنوان صفحات یکی از آسان ترین راه هایی است که شما می توانید به موتور های جستجو از منظر سئو وب سایت بگویید که صفحه مورد نظر از طراحی وب سایت شما در چه موردی است نیز صفحات طراحی سایت شما چگونه طبقه بندی شده اند . در حالی که بسیاری از افراد به عنوان صفحات از منظر سئو وب سایت تذکر ندارند ، موتور های جستجو به آن توجه می کنند .
شما می توانید با قرار دادن با اهمیت ترین کلمات کلیدی در عنوان طراحی سایت خود از این فرصت مصرف بکنید برای این که رتبه بالایی را برای کلمات کلیدی مورد علاقه خود بدست بیاوربد . چنانچه شما هنوز مایلید که عنوان طراحی وب وب سایت شما حاوی نام شرکـت و یا دامین شما یاشد می توانید نام تجاری و یا دامین طراحی سایت را بعد از کلمات کلیدی بعد از خط فاصله قرار دهید که از نظر سئو وب سایت تاثیر گذار تر خواهد بود.( برای مثال ” کلاه های رایگان – yourcompany.com “) بدین منظور که نشان دهید این کلمات کلیدی از منظر seo وب وب سایت برای شما بسیار با اهمیت هستند .
seo سایت اثر محتوا

مثل موتور های جستجو بودن آسان نیست . آن ها روز شب در وب می خزند و اطلاعات را از وب دریافت می کنند سعی می کنند آن ها را بر طبق شیوه مفید ی ذخیره کنند تا کاربران بتوانند چیزهایی را که به دنبالش هستند بیابند . کار آن ها را آسان تر بکنید . به طور شفاف و واضح عنوان مساله هر صفحه را با مصرف از تگ عنوان معین بکنید به سئو سایت کمک کنید تا بتواند بین صفحات به راحتی وجه تمایز قائل شود .
شما ممکن است دو صفحه در طراحی سایت داشته باشید که بسیار به شبیه باشند با کمی اندیشه بتوان دریافت که بین آن ها فرق هایی هست . اجازه ندهید تا موتور های جستجو نظرشان را برای شما ترسیم کنند زیرا ممکن است غلط کنند ، در عوض برای آن ها تصمیم گیری بکنید فرق ها را خوتان برایشان بیان بکنید . این باعث می شود که طراحی وب سایت شما از دوگانه شدن محتوا مصون بماند که در آینده با عمق زیادتری تحلیل خواهد شد .
پروسه seo سایت

سئو وب سایت در موتور های جستجو فقط قرار گرفتن در رتبه های برتر صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید . اگر شما برای جمله ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، وقتی که کاربری جمله ” کلاه های ” را جستجو می نماید ، در صورتی که جمله جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر تفاوت بسیاری بین طراحی وبسایت شما و دیگر وب وب سایت ها مشاهده نمی نماید .
نمودن در سئو bold

با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجه ی تغییر کرده است ولی چیزی که همچنان در بهینه سازی سایت ثابت مانده است روشی است که وبمسترها مطالب و سرفصل های با اهمیت طراحی سایتشان را با آن معین می کنند . سرفصل های صفحه با تگ های header معین می شوند . ( از “<"h1">” تا “<"h6">“) همچنین مطالب با اهمیت در تگ های bold ( به صورت پر رنگ و برجسته شده ) قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب توجه زیادتری نشان می دهد . نه تنها این مطالب تذکر کاربران را به جلب می نماید بلکه به عنوان شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو قرار می گیرد تا بفهمند صفحه مورد نظر در مورد چه چیزی حرف می نماید چه پارت هایی از آن با اهمیت تر هستند .
h سئو وب سایت و تگ

تگ های header راه بزرگی می باشند تا رتبه بندی ( ranking ) خود را در موتور های جستجو بالا ببرید . به عنوان مثال اگر شما صفحه ای در مورد ” کلاه های رایگان ” دارید بهترین راه برای معین کردن آن گذاشتن یک تگ header به صورت زیر در ابتدای صفحه است تا به بهترین وجه به کاربران و موتور های جستجو از دید سئو نشان دهید که این صفحه از طراحی وبسایت شما در مورد چه چیزی حرف می نماید :
اثر تگ h در سئو وب سایت

اما با توجه به استراتژی های دیگر موتور های جستجو این با اهمیت است که از به کاربردن تعداد بسیاری کلمات کلیدی خودداری کنیم و یک قاعده بهتر برای این کار این است که در هر صفحه حداکثر از سه تا چهار تگ header استفاده کنیم بعد از تگ های header حداقل یک پاراگراف متن داشته باشیم .
صفحه ای که حاوی تعداد بسیاری تگ header باشد برای موتور های جستجو شبیه به اسپم به نظر می رسد برای کاربران مفید نخواهد بود. italic ، bold emphasis بعد از این که از تگ های header در صفحه خود مصرف کردید ، هنوز کار شما به اتمام نرسیده است هنوز وسائل های بسیاری هست که شما می توانید برای هدفمند سازی کلمات کلیدی طراحی سایت خود از دید سئو و بهینه سازی وبسایت مصرف بکنید . ی که کلمات کلیدی را در صفحات به کار میبرید با اهمیت است که این کلمات را به همراه تگ های bold یا italic یا emphasis به کار برید تا مطمئن شوید موتور های جستجو پی به با اهمیت بودن این کلمات می برند .
بسیاری از افراد در صفحات از انیمشن های فلش و یا تگ های span به وسیله css ، بسیار مصرف می کنند این درحالی است که موتور های جستجو به سختی قادر به تشخیص این ها هستند . پس با استفاده از تگهای آسان ی html که در بالا ذکر شد کار را برای موتور های جستجو آسان کنید .

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

شرکت کاوشگران زرین مهر – وارد کننده طلایاب فلزیاب گنج یاب

شرکت کاوشگران زرین مهر – وارد کننده طلایاب فلزیاب گنج یاب شرکت کاوشگران زرین مهر …