مشهد|فعالان حوزه برندسازی بایستی و حتما از معافیتهای مالیاتی برخوردار شوند
|مشهد|فعالان حوزه برندسازی بایستی و حتما از معافیتهای مالیاتی برخوردار شوند از خراسان مسکن|
محمود بنانژاد در گفتوگو با روزنامه نویس و خبرنگار خراسان مسکن در مشهدمقدس با گفتن آنکه بیش از ۱۰ برند صنفی و همچنین خدماتی در مشهد وجود دارد، اظهار داشت: امروز آن برندهای صنفی به صورت علمی هم وارد ماجرا شدهاند و همچنین به دنبال بررسی کردن مستلزم و نیاز مشتریانشان خواهند بود زیرا برندینگ دیگر از سطح نشان تجاری و همچنین لوگو خارج شده و همچنین نیازمند علم بازاریابی، نگهداری، بازخورد نظرات مشتریان و همچنین بهبود عملکرد براساس خواسته متقاضیان می باشد.
او همچنین با نظر بر آنکه ساخته یا ایجاد برند از سوی صنایع و همچنین اصناف مزیتهایی به دنبال دارد و همچنین در سرویس ها و خدمات به مشتریان هم تاثیرات ویژه ای میگذارد، خاطرنشان کرد: برند با کنترل کیفیت و همچنین تبلیغات ساخته یا ایجاد میمی شود ولی باید توجه داشت نگهداری از برند سختتر از ساخته یا ایجاد آن هم می باشد زیرا سرویس ها و خدمات و همچنین و همچنین کالاها بایستی و حتما همواره در چارچوب استانداردها باشد تا آن هم برند حفظ می شود؛ همانطورکه صنایع پهناور و بزرگ دنیا با کوچکترین اشکالی در کالای خود آن هم را از سطح بازار جمع میکنند.
ریاست اتاق اصناف مشهد گفتن کرد: هر چند آن اقدام جهت آنها ضررهایی به دنبال دارد ولی باید توجه داشت کمتر از آسیب رسیدن به برند آن هم شرکت می باشد. بنابراین، ساخته یا ایجاد برند حمایت از حقوق مصرفکننده را به دنبال دارد و همچنین تولیدکنندگان و همچنین اصناف صاحب برند همواره اشکالات را رصد میکنند و همچنین در جهت رفع آن هم گام برمیدارند.
بنانژاد در مورد اقدامات انجام شده جهت تشویق واحدهای صنفی و همچنین صنعتی استان به برندسازی اظهار کرد: نمایش همایش برندینگ در ۵ سال شمسی قبل از سوی انجمن مدیران صنایع خراسان هر چند ممکن می باشد از دید عدهای تنها یک همایش باشد ولی باید توجه داشت در واقع سبب تشویق بسیاری از صنعتگران و همچنین اصناف به برندسازی و همچنین یا بالا بردن اعتبار و همچنین ارتقاء برندشان شده می باشد تا جایی که در سال شمسی قبل واحدی صنفی به عنوان یکی از برندهای برتر معرفی شد. از طرفی ما در اتاق اصناف در کنار انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دورههای آموزشی و همچنین همایشهایی در آن باره در دستور کار داریم.
ریاست اتاق اصناف مشهد با گلایه از عدم حمایت حکومت از برندهای صنفی اظهار کرد: اولین وارد شدن حکومت در مقابل صنفی که کالایی با برند خاص تولید میکند، در حوزه مالیاتستانی می باشد و همچنین هرکسی برند می شود بایستی و حتما مالیاتی آنچنانی بدهد در حالی که وضع بایستی و حتما بالعکس باشد و همچنین جهت افرادی که به برندسازی همت کردند، تشویقهایی مثل معافیت مالیاتی اعمال می شود.
انتهای پیام/ ع