خانه / اخبار خراسان / تسهیلات بانکی بایستی و حتما به مدد کسب و همچنین کارهای دیجیتال خراسان رضوی بیاید

تسهیلات بانکی بایستی و حتما به مدد کسب و همچنین کارهای دیجیتال خراسان رضوی بیاید

تسهیلات بانکی بایستی و حتما به مدد کسب و همچنین کارهای دیجیتال خراسان رضوی بیاید

|تسهیلات بانکی بایستی و حتما به مدد کسب و همچنین کارهای دیجیتال خراسان رضوی بیاید از خراسان مسکن|

محمدعلی چمنیان در گفت‌وگو با روزنامه نویس و خبرنگار خراسان مسکن در مشهدمقدس، با گفتن آنکه اعتماد مشتری نسبت به یک کالا، اعتبار و همچنین هویت آن هم کالا را می‌سازد اظهار داشت: توجه به کیفیت و همچنین آن هویت در سال شمسی‌ها تغییر پیدا کردن به برند یا نام و همچنین نشان تجاری بنگاه تولیدی می‌می شود، با آن تفاوت که صاحب برند در طول آن مدت زمان همچنین و علاوه بر حفظ مشتریان خود توانسته باشد مخاطبان جدیدی را نیز جذب کند.

ریاست کمیسیون سرمایه گذاری و همچنین بازار پول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و همچنین کشاورزی مشهد با طرح آن پرسش که چرا بایستی و حتما روی پیشامد جدید برندسازی سرمایه‌گذاری کنیم؟ گفت: بسیاری از شرکت‌ها برندسازی را تنها هزینه اضافی و همچنین جانبی جهت تبلیغات می‌دانند، در صورتی که نام و همچنین نشان تجاری یا برندسازی یک تاکتیک و همچنین دستورالعمل می باشد که مستقیم بر رفتار مصرف کننده تاثیر می‌گذارد.

او همچنین ادامه داد: هر برند تجاری شامل چند قسمت و بخش می باشد که شخصیت آن هم و همچنین موقعیتش در بازار را تعریف می‌کند و همچنین صاحبان بنگاه‌های اقتصادی هیچ گاه نباید اقتدار و قدرت کیفی برند را نادیده بگیرند، در واقعیت و حقیقت هزینه‌ای که صرف برندسازی با ارتقای کیفیت محصولات، حفظ مشتریان و همچنین بازارهای هدف و همچنین همچنین تبلیغات می‌می شود سبب افزایش نرخ محصولات شده و همچنین تاثیر مثبتی بر نرخ سهام آن هم بنگاه دارد به همین خاطر می باشد که سرمایه‌گذاری در برندها ضرورت دارد.

چمنیان در ارتباط با مقدار و اندازه و میزان توجه شرکت‌های داخلی به موضوع برندسازی عنوان کرد: با وجود آنکه قوانین سخت‌گیرانه بسیاری در مقابل بنگاه‌های اقتصادی قرار دارد ولی باید توجه داشت اقدامات درخور توجهی در آن سال شمسی‌ها در حوزه ثبت برندها با کمک و همچنین همیاری انجمن مدیران صنایع خراسان انجام شده می باشد و همچنین می‌قدرت گفت در صورتی که طی آن سال شمسی‌ها توجه بسیاری به موضوع برندینگ نشده بود شاید به آن هم ضعف فرهنگ‌سازی بازگردد.

عضو هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان، یکی از ضرورت‌های مهم برون رفت از معظلات و مسائل و مشکلات اقتصادی کشور را توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و همچنین اظهار داشت: در صورتی که محصولات ایرانی با نوآوری برندسازی کنند، کشش بیشتری جهت کشورهای دیگر خواهند داشت و همچنین صادرات و همچنین فروش آنها نیز افزایش می‌یابد.

او همچنین تصریح کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان موفقی شامل در کسب و همچنین کارهای دیجیتالی در استان شکل گرفته که توانسته‌اند در حوزه صادراتی نیز خوش بدرخشند، البته مستلزم و نیاز به حمایت‌های بیشتری از قبیل مالیات، گمرک، تسهیلات بانکی و همچنین غیره دارند تا بتوانند توسعه صادرات محصولات خود را داشته باشند.

چمنیان یکی از موانع اصلی پیش روی برندسازی را تحریم‌ها عنوان و همچنین گفت: تحریم‌ها در مباحث صادراتی و همچنین برون مرزی تاثیر بسیاری داشت به طوری که بسیاری از برندهای به نام ایرانی که در قبل به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادرات انجام می‌دادند اکنون صادرات آنها تنها در چند کشور همسایه محدود شده و همچنین آن موضوع در دراز مدت به برندها ضربه وارد می‌کند.

انتهای پیام/ح

تسهیلات بانکی بایستی و حتما به مدد کسب و همچنین کارهای دیجیتال خراسان رضوی بیاید در تاریخ ۲۷ July 2019 | 11:28 am نشر یافته شده شده می باشد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

1398061214320665418283234.jpg

آیت‌الله علم‌الهدی: امروز ایران، محدود به مرزهای جغرافیایی نیست/ بخواهید تجاوز کنید، اسرائیل نصف روزه خاک شده می باشد

آیت‌الله علم‌الهدی: امروز ایران، محدود به مرزهای جغرافیایی نیست/ بخواهید تجاوز کنید، اسرائیل نصف روزه …